مربی ذهن


من پیمان نبوی ، مربی ذهن ،رشد و توسعه فردی هستم.
ماموریت من : قصد دارم باقی عمر را به عنوان مربی توانمند سازی انسان ها فعالیت کنم . لذت و معنای زندگی برای من بهبود خویش و حمایت از افرادی است که می خواهند زندگی شادتر و رضایتمندانه ای داشته باشند. این خواسته را از راه تحول درونی افراد و به کمک آموزش و پرورش آن ها در دو حوزه ی روان و تن انجام می دهم . بیشترین تلاشم را انجام می دهم که جهان بعد از من جهانی شادتر، سالم تر ، راضی تر ، امیدوارتر و توانمند تری باشد .
ارزش های من : مهربانی ، پذیرش، حمایتگری ، اعتماد و خلاقیت
توانمندی های من : عشق به یادگیری ،مهربانی و سخاوت ، خوش بینی و فکر به آینده ، رهبری
قوانین زندگی من : هر کسی می تونه اوضاع زندگی خودش رو بهتره بکنه . نباید دروغ گفت ، نه به خود و نه به دیگران .نباید به راحتی تسلیم شد ، خواسته های سهل الوصول باعث شادی نمیشن و برای خواسته ای ارزشمند لازمه که سخت کوش باشم و همه ی تلاشم رو به کار بگیرم. موقع رفع نیازهام و رسیدن به خواسته هام لازمه دیگران رو هم مد نظر قرار بدم .

درخواست جلسه کوچینگ

مربی ذهن و توسعه فردی کیه و چطور می تونه بهت کمک کنه ؟


مربی ذهن کسی است که کارکرد ذهن رو می شناسه و با توانمندی های اون آشناست ، بر پایه تئوری های علمی بهت کمک می کنه خودت رو بهتر بشناسی و از توانمندی های فردی خودت برای عبور از چالش های زندگی استفاده کنی .
مربی ذهن بهت کمک می کنه مسیری برای توسعه خودت خلق کنی و به انسانی اثرگذار تبدیل بشی تا احساس ارزشمندی رو تجربه کنی .
رشد و توسعه فردی یعنی به کارگیری پتانسیل های فردی برای حل کردن مساله های مهم زندگی. مساله های مهم زندگی یعنی چطور خودم رو بشناسم ؟ چرا زنده ام و می خوام با زندگی چیکار کنم و چطور با دیگران ارتباط برقرار کنم . مربی ذهن بهت کمک می کنه تا از مهمترین ابزاری که در اختیار داری استفاده کنی ، ذهن ما قابلیت های مختلفی داره و انسان توسعه یافته به خوبی اون ها رو می شناسه و از اون ها بهره مند میشه .
همچنین بهت کمک می کنه تا مهمترین رابطه زندگیت رو بسازی و به صلحی پایدار با خودت برسی . مربی ذهن به درمان افراد نمی پردازه چرا که بیشتر در زمان حال و آینده متمرکزه.
مربی ذهن به افراد کمک می کنه با استفاده از روش های خودارزیابی به راهکارهای عملی برسند .
مراحلی که مربی همراهیت می کنه عبارت هستند از : خودشناسی ، یعنی شناخت نیاز ها ، ارزش ها ، توانمندی ها طراحی چشم انداز: یعنی پیدا کردن ماموریت و فلسفه زندگی ، هدف گذاری و شناسایی موانع و منابع و راهکارهایی برای مدیریت منابع ارزشمند